Fentener van Vlissingen FondsFentener van Vlissingen Fonds
  • Home
  • Het fonds
  • Cultuurprijs
  • Aanvragen
    • Toegekend
    • Nieuws
    • Contact

    Bestuur

    Het bestuur bestaat uit:

    • Mevrouw D.E.M. Carasso - voorzitter. directeur Bibliotheek Utrecht
    • Mevrouw M.A. Wesselman van Helmond - Boumeester, secretaris/penningmeester
    • Mevrouw G.L.H.M. Gevers - bestuurslid, curator, schrijver en tentoonstellingsmaker
    • De heer M.G. Kranendonk - bestuurslid, adviseur bedrijfsvoering muziek/musici/festivals/clubs en fondsenwerver

    Alle subsidieaanvragen worden beoordeeld door het stichtingsbestuur. 

    In 2025 vergadert het bestuur op 9 januari (deadline 22 december 2024), 10 april (deadline 23 maart), 10 juli (deadline 22 juni) en 26 september (LET OP: gewijzigde datum - deadline 7 september).

    Het bestuur heeft een College van Toezicht met daarin de voorzitter van de Raad van Commissarissen, de directievoorzitter en de secretaris van de vennootschap van SHV.

    Het Fentener van Vlissingen Fonds heeft geen personeel in dienst en de bestuursleden werken op vrijwillige basis. 

    Klik hier voor het meest actuele Bestuursverslag van het Fentener van Vlissingen Fonds

    Terug
    Contactgegevens:

    Rijnkade 1
    3511 LC Utrecht
    Secretariaat:

    T 030 2338499
    F 030 2338304
    E info@fentenervanvlissingenfonds.nl  
    Bestuur

    Aanvraagprocedure

    Aanvraagcriteria
    FAQ’s

    Privacy disclaimer
    © 2025 Fentener van Vlissingen Fonds. Ontwerp: studio ddo. Website: Nick de Kruijk.