Aanvraagprocedure
Bestuursvergaderingen en deadlines
Het bestuur vergadert in 2022 op 13 januari (deadline 20 december 2021), 7 april (deadline 20 maart), 7 juli (deadline 19 juni) en 6 oktober (deadline 18 september) en beoordeelt de subsidieaanvragen.
De activiteiten
Een aanvraag kan worden ingediend voor de disciplines podiumkunsten (muziek, dans, theater), film en audiovisueel, beeldende kunst, alle denkbare mengvormen, innovatieve renovatie en cultureel erfgoed en kunsthistorische publicaties.
Wie mag aanvragen?
Alleen aanvragen van rechtspersonen worden in behandeling genomen en niet die van natuurlijke personen.
Wanneer moet de aanvraag zijn ingediend?
Aanvragen dienen minimaal drie maanden vóór aanvang van de activiteit te zijn ingediend.
Na ontvangst van de subsidieaanvraag ontvangt u van het fonds een email met daarin de ontvangstbevestiging van uw aanvraag en wordt aangegeven of de aanvraag zal worden behandeld in een van de bestuursvergaderingen.
Als uw aanvraag in behandeling wordt genomen, krijgt u binnen 2 weken na de betreffende vergadering een email waarin u wordt geïnformeerd of uw aanvraag wel of niet is gehonoreerd. Het besluit van het bestuur wordt niet gemotiveerd en over het besluit kan niet worden gediscussieerd of gecorrespondeerd.
Wat moet ik meesturen met de aanvraag:
- een projectomschrijving met een heldere beschrijving van het project die goed inzicht geeft in de activiteit;
- de argumentatie wat in uw optiek het belang of de toegevoegde waarde is van het project voor de stad en/of de provincie Utrecht;
- een financieel plan met een goed uitgewerkte begroting en dekkingsplan.
Bovenstaande informatie dient te worden samengevoegd tot 1 document.
Let op: het projectplan mag niet groter zijn dan 7 Mb en niet meer dan 15 pagina's lang.
Verantwoording van uw project
Wanneer een project wordt gehonoreerd met een garantiesubsidie, dienen binnen 6 maanden na afloop van het project een inhoudelijk en financieel verslag (op basis van de ingediende begroting) te worden ingestuurd, foto's gemaakt tijdens het project alsmede bewijsmateriaal dat het logo van het Fentener van Vlissingen Fonds is toegepast op het PR materiaal. Ook dient een kopie van uw bankrekening te worden meegestuurd.
Deze verantwoording kan gestuurd worden naar info@fentenervanvlissingenfonds.nl. Als er geen vragen meer zijn over uw verantwoording, dan zal de garantiesubsidie op korte termijn kunnen worden overgemaakt.
Terug